Antrokų kelionė į Anykščius

Saulėtą gegužės 28 d. rytą gimnazijos 2 klasės mokiniai išvyko aplankyti padavimais ir legendomis apipinto Anykščių krašto. Į kelionę kartu išsiruošė mokinių mamytės, tėveliai, sesutės, broliukai, močiutės ir seneliai. Klausydami gidės pasakojimo, greitai įveikėme 120 km atstumą.

Pirmasis sustojimas, geros nuotaikos užtaisas visai dienai – vasaros rogučių nusileidimo trasa ant Kalitos kalno. Daugelis vaikučių būtų mielai čia praleidę visą dieną. Bet reikia vykti toliau. Skubėjome prie sustingusio gamtos stebuklo – Puntuko akmens ir naujai įrengto medžių lajų tako. Takas medžių lajų viršūnėmis vingiuoja 300 m, jis tolygiai kyla aukštyn ir pasiekia 21 m aukštį. Lankytojai turi galimybę lipti dar aukščiau į apžvalgos bokštą ir pasiekti 34 m aukštį. Tai mes ir padarėme. Nuostabi galimybė apžvelgti Anykščių šilelį, Šventosios vingius.

Pasigrožėję medžių lajų taku, nuvykome į Siauruko muziejų. Muziejaus gidas nuotaikingai ir išradingai pristatė Siauruko geležinkelio istoriją. Vaikams ypač patiko pasivažinėti rankine drezina. Grįžome į Anykščių centrą ir apžiūrėjome A. Baranausko klėtelę, išgirdome garsiojo „Anykščių šilelio“ kūrybos istoriją, grožėjomės anykštėno S. Petraškos akmens tapybos darbais. Skaičiuodami laiptelius, užlipome į šv. Mato bažnyčios bokštą, pasigrožėjome nuostabiais Anykščių vaizdais. Klausydami gidės pasakojimų, vykome toliau. Sugalvoję norą, nesižvalgydami atgal, kopėme į Liudiškių piliakalnį link J. Biliūno aprašyto „Laimės žiburio“.

Pavargę, bet kupini neišdildomų įspūdžių vakare grįžome į namus. Džiaugiamės turiningai praleista diena.