Ekskursija Šiauliai–Joniškis–Jelgava–Cinevilla–Šiauliai

Lapkričio 9 dieną 6 ir 7 klasių mokinai išvyko į ekskursiją aplankyti kaimyninę Latviją. Pakeliui užsukome į krepšinio muziejų Joniškyje, kur susipažinome su muziejaus įkūrėju Leonu Karaliūnu ir apžiūrėjome ekspozicijoje saugomus eksponatus, klausėmės jo įdomių pasakojimų. Pasimatavome Arvydo Sabonio, Šarūno Marčiulionio, Roberto Javtoko bei kitų krepšininkų sportinius batelius ir marškinėlius.

Kita kelionės stotelė buvo Jelgava, kur stebėjome, kaip rankomis kuriami karameliniai saldainiai, pamėginome pasigaminti savo kūrybos saldainį ir paskanauti.

Toliau keliavome į kino miestelį Cinevilla, kuris vadinamas Latvijos Holivudu. Mokinai sudalyvavo kino filmavimo procese, kurio metu lyg laiko mašina sugrįžome į Rygą prieš 100 metų. Filmavimo vadovas su specialia technika padėjo įsitraukti į aktorių darbą. Cinevilloje mokiniai atrado turgaus aikštę, bažnyčią, akmenimis grįstas gatves, Dauguvos krantinę su laivais, tramvajų, karinę techniką, traukinių stotį, viduramžių pilį, labirintą.

Pilni įspūdžių grįždami namo dar stabtelėjo pasigrožėti rūke šviečiančia Jelgava.