Patirtinio mokymosi nauda

Teigiama, jog žmogaus atmintis fiksuoja tas patirtis, kurios sukelia emocijas. Kitaip tariant, geriau įsimename tas žinias, kurios pateikiamos ne vien tik „sauso“ vadovėlio skaitymo-dėstymo būdu, bet mokantis per patirtį ir jos refleksiją.

Gimnazijos penktokams dalyko „Gamta ir žmogus“ pamokos vyksta įvairiomis formomis, bet priimtiniausias visiems yra patirtinis mokymasis. Įsisavindami naujas teorines žinias, mokiniai atlieka praktinius darbus, kurių metu jie kartu su mokytoja atranda naujus dalykus. Reflektuodami, analizuodami įsisavina naujas žinias ir kaupia savo naująją patirtį.

Darbų aptarimo metu yra analizuojami jų atlikimo stiprieji ir silpnieji aspektai, klaidos. Bendrai ieškoma sprendimų, kaip išvengti panašių̨ klaidų ateityje.

Juk ne veltui sakoma, kad „norint lavinti protą, reikia daugiau mąstyti, nei mokytis atmintinai“ (R. Dekartas).

Mokytoja Giedrė Kielaitė

Kategorijos: Uncategorized.

Komentavimo galimybė išjungta.