Penktokai keliauja…

Mokslo metų gale penktokai ne tik mokėsi IT paslapčių, bet ir keliavo.

Birželio 7 dieną aplankė Kauną, kur susipažino su miesto istorija, žymiausiais istoriniais pastatais, paminklais. Netikėtas susitikimas su menu įvyko menininko Vytenio Jako „Kiemo galerijoje“, kuri įsikūrusi tiesiog po atviru dangumi. Visi kūriniai yra susieti su šia vieta, su čia gyvenančiais žmonėmis ir jų šeimų likimais. Keliaudami Kauno senamiesčiu aplankėme istorinį Lietuvos Prezidentūros pastatą, Perkūno namus, Vytauto bažnyčią, Katedrą, Rotušės aikštę, Kauno pilį. Vėliau IX forte penktokai tapo „jaunaisiais žvalgais“ ir turėjo galimybę pažinti „priešo“ teritoriją. Žvalgų užduotis – orientuojantis pagal schemą, surasti svarbius objektus gynybiniame įtvirtinime ir išsiaiškinti jų paskirtį. Užsiėmimo metu mokiniai mokėsi orientuotis karinės paskirties objekte, ugdė pastabumą bei komandinio darbo įgūdžius. Skaniai papietavę ir pailsėję nuvykome į laipiojimo centrą „Miegantys drambliai“. Čia patyrėme nepamirštamų įspūdžių, pasisėmėme naujų žinių, įlipome į aukščiausią sieną… Kalbos, juokas, įspūdžiai netilo iki namų, nes ir pati kelionė būryje draugų yra puikus nuotykis.

Birželio 19 dieną, po STEAM mokslų Šiaulių valstybinėje kolegijoje, 5 klasės mokiniai išvyko pailsėti ir pasidžiaugti MINI ZOO gyventojais Dargaičių kaime, kur įsikūrusi alpakų ferma. Čia auginami afrikiniai stručiai, olandų miniatiūrinės ožkos, įvairių veislių avys, asilai, dvikupris kupranugaris, šinšilos, reksų veislės triušiai, lamos ir alpakos – apie 100 gyvūnų. Gyvūnai atkeliavę iš Čilės, Čekijos, Austrijos, Vokietijos, Lenkijos ir Olandijos.  Iš gidės išgirdome įdomių istorijų apie čia gyvenančius gyvūnus, susipažinome su jais iš arčiau, o įdomiausia buvo juos glostyti ir maitinti iš rankų. Sužavėjo švelnios ir jaukios alpakos, pasipuošusios įvairiomis šukuosenomis, juodai-baltos ožkos, išdykėlis ožiukas, kuris vis pasprukdavo iš aptvaro ir ateidavo draugauti. Užkandę ir atsigaivinę ledais grįžome namo.