Penktos klasės mokinių veiklos

Birželio 15 d. penktos klasės mokiniai išsiruošė į ekskursiją. Didesnė klasės dalis nusprendė, jog nori aplankyti Lietuvos sostinę Vilnių.

Vilnius ‒ tai tikrai tobulas miestas ekskursijai. Atvykę į miestą sustojome pasigrožėti televizijos bokštu, nes atvažiavome kiek per anksti, todėl laiką leidome šalia esančioje žaidimų aikštelėje. Kai televizijos bokštas atsidarė lankytojams, mes nė nedvejodami dūmėme į vidų ir apstojome suvenyrų parduotuvėlę. Gavę bilietus ir pažiūrėję filmuką apie televizijos bokšto istoriją, liftu kilome link kavinės „Paukščių takas“. Ten buvo įdomu! Pirmiausia ‒ nuostabus vaizdas pro langą, matėsi visa Vilniaus panorama, po to sudomino tai, jog kavinės stalai ir kėdės stovėjo ant besisukančios platformos ir sukosi labai labai lėtai, nes jei suktųsi per greitai, tai žmonėms pietums skirta višta nuskristų į dangų ir būtų moksliškai įrodyta, kad vištos skraido.

Vėliau laiką leidome prie Baltojo tilto. Ten vaikai turėjo galimybę pažaisti žaidimų aikštelėse, pasivaikščioti pakrante, suvalgyti ledų. Ėjome kartu su klasės draugais ir auklėtoja, kai staiga grupės „The Roop“ vokalistas praskriejo dviračiu mums prieš akis ir vėliau prisėdo ant suoliuko netoli mūsų.  Norėjome su juo pabendrauti, bet neišdrįsome trikdyti ramybės, tik eidami pro šalį jam pamojavome, atrodo, jog dainininkas šyptelėjo ir pamojavo mums.

Po pasivaikščiojimo prie Baltojo tilto visi kartu keliavome į Seimą. Labai mandagus darbuotojas mus pasitiko, vedė ekskursiją. Man labiausiai patiko, jog žaidėme Seimą, mane netgi išrinko Seimo pirmininke ir paprašė, jog pradėčiau posėdį. Tema buvo apie benamius gyvūnėlius, kad reikia jiems prieglobsčio. Kai posėdis baigėsi, visi nusifotografavome, vėliau pėsčiomis, jau gerokai išvargę,  patraukėme link Pinigų muziejaus.

Pinigų muziejuje sužinojome naujų faktų apie jų istoriją, pamatėme centų piramidę, nusikalėme kiekvienas sau po monetą. Pavaikščioję po ekspoziciją patraukėme į netoliese esančią Katedros aikštę apsižvalgyti. Tai ‒ žinomiausia Lietuvos aikštė, todėl yra į ką pažiūrėti: Vilniaus arkikatedra, jos varpinė, netoliese esanti Gedimino pilis, paminklas Gediminui. Netoliese mūsų laukė ir autobusas, kuriuo vėlai, bet dar nesutemus, grįžome į namus. Ekskursija buvo puiki.

Birželio 16 d. veiklos tęsėsi Šiaulių mieste. Lankėmės Šiaulių apskrities Povilo Višinskio viešosios bibliotekos kino salėje, kur žiūrėjome filmą apie Šiaulių architektūrą seniau ir dabar. Įdomu buvo pamatyti, kaip miestas keitėsi. Po filmo peržiūros temos apibendrinimui buvo sužaistas Kahoot žaidimas, kurį sudarė 28 klausimai apie Šiaulių istoriją. Buvo įdomu sužinoti naujų dalykų.