Trečiokų ekskursija po Panemunės pilis

Gegužės 20 dieną, sekmadienį, trečios klasės mokiniai su savo tėveliais išsiruošė į ekskursiją po Panemunės pilis. Važiavome link Jurbarko, gidė Rūta papasakojo miesto atsiradimo istoriją, lankėmės Panemunės pilyje, lipome į gynybinį bokštą, matėme kaip seniau ant atviros ugnies buvo gaminamas maistas, kokie buvo kalėjimai.

Grožėdamiesi Panemunės gamta, pasiekėme Raudonės pilį, kopėme į apžvalgos bokštą, nuo kurio atsivėrė Raudonės miestelio apylinkių grožis. Džiaugėmės žaliais parkais, tvenkiniais,  priešpiečiais ant kalvos.

Kiek pavažiavę aplankėme Veliuonos miestelį  bei Veliuonos piliakalnių kompleksą, didžiulių tujų parką. Džiaugdamiesi šiltu oru, smaguriavome ledais.

Per visą kelionę teko suskaičiuoti apie tūkstantį laiptelių. Paskutinius laiptelius skaičiavome lipdami į Seredžiaus piliakalnį, nuo kurio atsivėrė nuostabi Nemuno vingių panorama.

Paskutinė stotelė – Raudondvario dvaro sodyba, kuri sužavėjo architektūriniais statiniais. Papietavę, pasivaikščioję po dvaro apylinkes, patyrę daugybę įspūdžių, laimingi grįžome namo.

Už nuotraukas dėkoju Danielės mamytei Svetlanai.