Kitokios trečiokų pamokos

Lapkričio 5 dieną trečiokams lietuvių kalbos pamokas „Prašom tylos!” vedė ne jų mokytoja Violeta Šuipienė, o mokinių Lauryno ir Vestos mamos. Medikė Eglė Čelutkienė ir inžinierė Neringa Verbienė kruopščiai pasirengė pamokoms: organizavo grupinį darbą, taikė aktyvius mokymosi metodus. Svarbu skatinti visų bendruomenės narių lyderystę. Mamos lyderės padeda gerinti ugdymo kokybę, nes „lyderystės plėtra – tai priemonė siekti aukštos mokymo ir mokymosi kokybės orientuojantis į ateities mokyklos ypatumus“ (Švietimo aprūpinimo centras. 2015. Šiuolaikinės mokyklos valdymas. Švietimo problemos analizė, Nr. 2). Mokiniai galėjo įvairiapusiškai atsiskleisti: kūrė pasaką, o po to ją vaidino. Pamokos pabaigoje vaikai reflektavo, kad pamoka turi būti įdomi, žaisminga, įtraukianti. „Pagrindinis tikslas, kurio siekiama įtraukiant tėvus į vaikų mokymą – teigiamas poveikis vaikų mokymosi rezultatams. Tyrimai rodo, kad tėvų įsitraukimas į vaikų mokymąsi turi įtakos ir vaikų ateities perspektyvai, psichinei vaikų sveikatai, besiformuojantiems socialiniams santykiams su aplinkiniais“ (Švietimo aprūpinimo centras. 2012. Tėvų į(si)traukimas į mokinių ugdymą. Švietimo problemos analizė, Nr. 8).

Asta Vaičiūnienė, l. e. Bendrojo ugdymo skyriaus vedėjo pareigas

Kategorijos: Uncategorized.

Komentavimo galimybė išjungta.